25Jun

Alimente obisnuite, insa esentiale pentru un impuls de sanatate. Stii care sunt?

Postat la 20:19:39 de Valea Mare in:

afinele, unul dintre alimentele cele mai sanatoaseToti ne confruntam cu mici probleme de sanatate sau de frumusete si de cele mai multe ori alegem sa apelam la medicamente si remedii puternice, care desi par a fi eficiente, au si o fata ascunsa periculoasa. O sa fiti surprinsi sa aflati cate remedii direct din natura o sa gasiti sub forma unor alimente cat se poate de obisnuite,  insa esentiale pentru sanatatea organismului nostru. Tocmai de aceea ar trebui sa ne gandim de doua ori inainte de a ne repezi la dulapul cu medicamente si sa incercam sa cautam variante naturale in camara sau in frigider:

Alimente perfecte pentru o dieta sanatoasa

Spanacul, nelipsit din dieta!

V-am mai spus, Popeye avea mare dreptate! Spanacul trebuie sa fie nelipsit din dieta noastra, fiind sarac in calorii si bogat in nutrienti. Cercetarile au aratat ca spanacul ajuta in prevenirea cataractei, a unor forme de cancer si a bolilor cardiovasculare. Se poate consuma crud, sub forma de salata, sau oparit.

Nuci – alimente pline de proteine si fibre

Sunt o sursa excelenta de proteine, fibre si vitamina E. Nucile contin o cantitate semnificativa de acizi grasi omega-3 si sunt cunoscute pentru continutul lor ridicat de antioxidanti. Consumati-le ca atare sau presarati-le pe salate!

Mierea, antioxidantul minune

Nu este buna doar pentru ceai, asa cum multi sunt tentati sa creada :). Probabil ati consumat miere pentru a calma o durere in gat, dar stiti ca poate fi utilizata pentru a trata ranile si problemele gastro-intestinale? Mierea actioneaza ca un antioxidant, o substanta care poate preveni efectele radicalilor liberi la care suntem expusi datorita toxinelor din mediul inconjurator, cum ar fi fumul de tigara sau radiatiile care pot contribui la aparitia bolilor. Mierea contine si oligozaharide care sporesc numarul de bacterii bune din colon. Culoarea mierii este relevanta, cea de culoare inchisa continand mai multi antioxidanti.

Somon – plin de omega-3

Somonul este un peste gustos, plin de omega-3, acizi grasi benefici pentru imbunatatirea sanatatii inimii. Somonul este si unul dintre alimentele bogate in proteine. Este insa recomandat sa consumati somon salbatic, nu de crescatorie (acvacultura), deoarece a fost dovedit faptul ca acesta din urma este contaminat si colorat artificial.

Ovaz, pentru reducerea colesterolului

Fibrele din ovaz scad colesterolul total si LDLcolesterolul rau. Cu fiecare reducere de 1%  a colesterolului LDL, riscul de boli de inima este redus cu 1% pana la 3%. Ovazul contine de asemenea substante chimice din plante care au proprietati antioxidante.

Ciocolata neagra iti scade tensiunea

Iata o veste buna: ciocolata neagra este un antioxidant puternic si poate ajuta la reducerea tensiunii arteriale! :) Exista insa si o veste mai putin incurajanta: consumul zilnic de ciocolata trebuie sa fie redus, din cauza grasimilor si caloriilor continute.

Afinele, surse excelente de antioxidanti

Nu sunt doar gustoase in smoothies si in combinatia cu cereale, ci contin si niveluri ridicate de antioxidanti. Unele cercetari au aratat ca afinele pot incetini bolile degenerative asociate cu imbatranirea si pot imbunatati abilitatile motorii.

Asadar, aveti o multime de alimente destul de comune din care puteti alege. Noi va uram pofta buna la sanatate direct din natura:)

Sursa: naturalnews.com

Nu uitati sa dati LIKE pe pagina de Facebook a Valea Mare pentru a fi la curent cu ultimele noutati, promotii, concursuri, retete si sfaturi direct din natura. Multumim! :)


Da de stire pe: | Altele | Email: | Utile:

Articole similare despre: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>