14Jul

Cateva idei simple pentru un mic dejun sanatos si rapid. Nu-l rata! :)

Postat la 04:40:23 de ioana in:

mic dejunRitmul de viata din ultimii ani este din ce in ce mai alert, astfel incat realizam ca nu mai acordam importanta si nici timp unor lucruri simple, cum ar fi micul dejun.

Oricat de grabiti sunteti dimineata, nu sariti totusi peste prima masa a zilei. Nimic nu este mai usor de mancat pe drum decat un mar sau o para. Pline de antioxidanti si vitamine, fructele reprezinta o optiune usoara pentru un mic dejun sanatos. Puteti chiar sa va pregatiti de seara o salata cu fructele voastre preferate. Sau incercati sa amestecati aceste fructe cu iaurt (este super!) Pregatirea de cu seara va ajuta să evitati toata agitatia de dimineata. :)

Alte optiuni decat fructe la mic dejun

Daca nu sunteti amatori de fructe dimineata puteti sa incercati sa va fierbeti cateva oua – sunt usor de facut, usor de transportat si usor de mancat. Veti avea astfel parte de un mic dejun bogat in proteine. Ar fi ideal sa incercati sa consumati oua de casa si nu de la supermarket.

O varianta la fel de rapida este cea a untului de arahide si a mierei pe paine integrala. Astfel veti beneficia de un mic dejun incarcat cu vitamine, minerale, proteine ​​si toate beneficiile mierei pentru sanatate .

Sa nu uitam de binecunoscutul castron de lapte cu cereale. :) Atentie insa la tipul de cereale consumate. Indicat ar fi sa consumati cereale integrale, fara adaos de zahar, astfel incat sa va bucurati de continutul de vitamina B12, vitamina B6 si fier. Daca va doriti ceva mai dulce, adaugati in castron o mana de fructe uscate. :)

Micul dejun este foarte important pentru sanatatea voastra! Asa ca nu sariti niciodata aceasta masa si optati pentru lucrurile simple, sanatoase, direct din natura! :)

Nu uita sa dai LIKE si pe pagina de Facebook a Valea Mare pentru a fi la curent cu noutati, retete si sfaturi direct din natura. Multumim!

Asteptam parerile voastre!


Da de stire pe: | Altele | Email: | Utile:

Articole similare despre: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>