18Jul

Combinatii de alimente perfecte pentru o silueta de invidiat

Postat la 04:00:25 de ioana in:

combinatii de alimente

O alimentatie sanatoasa si cateva minute de miscare in fiecare zi reprezinta reteta perfecta pentru a da jos kilogramele in plus. Insa pe langa aceste doua aspecte esentiale, stiati ca exista combinatii de alimente care accelereaza arderea grasimilor? Daca nu, data viitoare cand pregatiti masa, tineti cont de aceste sfaturi simple, dar extraordinar de eficiente impotriva kilogramelor in plus:

Combinatii de alimente pentu o silueta frumoasa:

Combinati alimentele bogate in carbohidrati cu grasimi sanatoase

Carbohidratii sunt digerati foarte repede de organism, motiv pentru care nu de putine ori  se intampla sa ni se faca foame in scurt timp dupa masa; totusi, acestia ne ofera energie si vitalitate si ne ajuta sa facem fata mai usor efortului fizic, insa pentru a mentine senzatia de satietate mai mult timp, indicat este sa combinam un aliment cu o cantitate semnificativa de carbohidrati, cum ar fi un mar, cu un aliment bogat in grasimi sanatoase (untul de arahide sau nucile). Astfel, datorita faptului ca aceste grasimi sunt digerate mai greu, va veti simti satul mai mult timp si veti consuma mai putine calorii de-a lungul zilei.

Combinati alimentele bogate in proteine cu cele picante/iuti

Stiati ca ardeii iuti imbunatatesc arderea caloriilor datorita continutului de capsaicina, care diminueaza pofta de mancare, in special de alimente bogate in grasime sau in zahar?  Aceste combinatii de alimente bogate in proteine si alimente iuti mentin senzatia de satietate o perioada mai lunga de timp si intensifica arderea grasimilor, asa ca adauga un sos picant la pieptul de pui sau la bucatica de peste la gratar.

Combinati alimentele bogate in fibre cu… apa

Se stie: o dieta bogata in fibre regleaza nivelul glicemiei si ne ajuta sa pastram senzatia de satietate mai mult timp, fiind digerate mai greu. Totusi, este indicat sa bei multa apa pentru a evita problemele gastrointestinale, pentru a diminua apetitul si pentru a arde mai multe calorii. Asadar, de fiecare data cand consumati cereale integrale, fulgi de ovaz, orez, linte, fasole si alte alimente cu un continut ridicat de fibre, beti si un pahar mare de apa.

Combinati legumele cu… orice! :)

Legumele reprezinta succesul unei diete pentru slabit, deoarece au un continut caloric si unul de zahar mult mai mic decat al fructelor, dar si continut mare de vitamine si minerale, motiv pentru care nu ar trebui sa lipseasca din farfurie! Si cat timp consumati o cantitate mare de legume (foarte satioase, de altfel) la fiecare masa, veti consuma mai putin din alte alimente bogate in calorii. Si inca ceva: digestia legumelor presupune un consum caloric mai mare decat in cazul altor alimente, deci nu va dati in laturi de la o salata proaspata… cu un strop de ulei de masline, bineinteles!

Iata, asadar, cat de simplu poate fi sa mananci sanatos si sa slabesti sanatos fara a te infometa, cu aceste combinatii de alimente!

Sursa: doarnatural.ro

Nu uitati sa dati LIKE pe pagina de Facebook a Valea Mare pentru a fi la curent cu ultimele noutati, promotii, concursuri, retete si sfaturi direct din natura. Multumim! :)


Da de stire pe: | Altele | Email: | Utile:

Articole similare despre: , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>