31Jul

Migrene: cum putem scapa de ele folosind remedii direct din natura

Postat la 04:50:32 de ioana in:

migreneDaca va intrebati de ce aveti migrene, nu cautati raspunsul mai departe de dieta voastra. Desi cauzele migrenelor pot fi variate, tratamentul pentru simptomele acestora poate fi usor de realizat doar prin schimbarea dietei si includerea unor alimentemedicinale”, condimente si cateva remedii preparate in casa. Un numar mare de migrene sunt asociate cu ceea ce mancam frecvent si de asemenea cu ceea ce nu mancam. De aceea, cele mai bune alimente si remedii preparate in casa sunt cai de atac in declansarea eliminarii substantelor chimice din creier, pentru a promova o stare generala de bine si pentru a opri durerea de cap.

O dieta echilibrata reprezinta protectia impotriva simptomelor migrenelor

Sprijinirea organismului printr-o dieta bine echilibrata cu alimente direct din natura ajuta la controlul incidentei atacurilor de migrena. Fructele proaspete, legumele, carnea si cerealele integrale asigura nutrientii necesari pentru producerea de substante chimice cerebrale care usureaza durerea. Mesele mici, dar frecvente pe parcursul zilei, stabilizeaza zaharul din sange, protejand organismul impotriva cresterii rapide sau scaderii valorilor glicemiei, care poate provoca migrene. Beti multa apa proaspata pentru a mentine hidratarea. Studiile stiintifice au aratat ca deshidratarea este o cauza importanta a migrenelor. Aportul de lichide recomandat este de 14 grame de apa pe zi pentru fiecare kilogram de greutate corporala.

Vitamine, minerale si aminoacizi impotriva migrenelor

Rolul magneziului in stabilizarea vaselor de sange este bine cunoscut, acesta ajutand la prevenirea spasmelor musculare si capilare. Cresterea consumului alimentelor bogate in magneziu, cum ar fi germeni de grau, usturoi, fulgi de ovaz, fructe de mare, varza, broccoli, spanac, pepene galben, banane, busuioc, melasa sau fructe cu coaja lemnoasa sprijina organismul si previne aparitia migrenei.

Calciul calmeaza si relaxeaza – mental si fizic – inducand starea de calm si somn. O bautura bogata in calciu sau o gustare facuta cu lapte crud, consumata inainte de culcare, incurajeaza somnul si relaxarea musculara.

Alimentele bogate in triptofan stimuleaza creierul pentru productia de serotonina. Nivelurile scazute de serotonina sunt legate de migrene, depresie si insomnie. Carnea de curcan furnizeaza cea mai mare cantitate de triptofan, urmata de mazare, nuci, migdale, seminte de susan si dovleac, orez brun si cereale integrale.

Vitamina B2 ne poate scuti de asemenea de aparitia  migrenelor. Ea se gaseste in broccoli, oua, migdale, lapte crud, produse fermentate din soia, cereale integrale, carne si organe.

Acizi grasi omega3 ajuta la reducerea inflamatiei si la reducerea constrictiei vaselor capilare de la nivelul capului, o cauza principala a migrenelor. Mancati peste gras, ulei de masline, avocado sau seminte de in.

Reduceti migrenele cronice cu plante si remedii pregatite acasa

Ardeiul iute scade nivelul de durere al pacientilor cu migrene. Se dizolva un varf de cutit de ardei iute in apa fierbinte si se bea ca ceai sau se presara pe produsele alimentare.

Consumati cel putin 1 gram de ghimbir pentru a atenua greata asociata cu migrenele. Folositi ghimbir intr-o varietate de moduri, inclusiv ceai de ghimbir proaspat, ghimbir confiat sau capsule de ghimbir pudra.

Preparati un ceai din frunze de menta pentru a calma greata si varsaturile. Menta este de asemenea un adevarat calmant pentru spirit si ii ajuta pe cei care sufera de migrene sa se relaxeze. Mestecati o frunza de menta proaspata pentru a elimina durerea si greata.

Surse: naturalnews.com

Nu uitati sa dati LIKE pe pagina de Facebook a Valea Mare pentru a fi la curent cu ultimele noutati, promotii, concursuri, retete si sfaturi direct din natura. Multumim! :)


Da de stire pe: | Altele | Email: | Utile:

Articole similare despre: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>