08Oct

Pranz sanatos si usor de pregatit. O contradictie in termeni?

Postat la 04:21:43 de ioana in:

pranz sanatosPentru multi dintre noi, un pranz sanatos este posibil doar… in weekend. La birou fie rontaim punga de covrigei luata de la automatul de pe hol, ori comandam ceva de la un fast-food sau de la o cantina de prin zona, care nici nu se compara cu mancarea de acasa. Iar seara, seara parca suntem prea obositi sa ne mai preparam ceva pentru a doua zi…

Tocmai din acest motiv, astazi ne-am gandit sa va prezentam 5 idei de pranz sanatos, satios si foarte usor de pregatit, care va vor oferi multa energie si pofta de viata.

Un pranz sanatos, gata intr-o clipa!

- Tofu la gratar cu broccoli si orez: orezul este cat se poate de usor de preparat, insa recomandat este cel brun, sursa excelenta de antioxidanti, fier, magneziu, fosfor sau vitamina B. Adaugati alaturi cateva bucatele de tofu la gratar sau rumenite in tigaie si cateva buchetele de broccoli la abur, presarati o lingurita de seminte de susan si iata un pranz minunat, extrem de bogat in fier, vitamina A, C, acid folic si calciu.

- Un pranz sanatos si foarte usor de luat la birou consta in 2 feliute prajite de paine integrala, cu unt de arahide si bucatele de bananaUntul de arahide contribuie la reglarea colesterolului si diminueaza riscul de boli cardiovasculare, fiind bogat in vitamina E, fier, magneziu, potasiu si antioxidanti. Bananele sunt minunate surse de potasiu, magneziu si fibre, iar painea integrala va va asigura o senzatie de satietate de lunga durata. Si va veti potoli si pofta de dulce!

- Pita cu ton, salata verde si rosii: puneti intr-o pita cateva lingurite de ton, 1-2 frunze de salata verde si cateva feliute de rosii, adaugati si putin hrean daca va place, rulati pita si gata pranzul perfect, bogat in grasimi sanatoase, luteina (carotenoid care protejeaza inima si incetineste procesul de imbatranire al pielii si care se gaseste din plin in legumele cu frunze verzi), vitamine si minerale!

Sandvis cu curcan si fructe proaspete. Daca in weekend ati pregatit o friptura de piept de curcan pentru masa in familie, puteti folosi ce a ramas pentru un pranz sanatos, delicios si dietetic la birou, deoarece carnea de curcan este mai saraca in grasimi decat carnea de pui sau carnea rosie si este recomandata in curele de slabire. Asezati cateva fasiute de piept de curcan intre doua felii de paine integrala alaturi de o frunza de salata verde si 2-3 feliute de rosii, adaugati o banana si cateva bobite de struguri in pachetel si… gata pranzul!

Un pranz sanatos zi de zi

Nu-i asa ca nu e greu? Va puteti bucura de o alimentatie sanatoasa si la birou, chiar daca nu ati pregatit acasa cine stie ce feluri de mancare complicate.

Voi ce va luati maine la pachetel? :D

Sursa: doarnatural.ro

Nu uitati sa dati LIKE pe pagina de Facebook a Valea Mare pentru a fi la curent cu ultimele noutati, promotii, concursuri, retete si sfaturidirect din natura. Multumim! :)


Da de stire pe: | Altele | Email: | Utile:

Articole similare despre: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

One Response to Pranz sanatos si usor de pregatit. O contradictie in termeni?

  1. Poame says:

    Multumim de sugestii!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>