21May

Silueta perfecta si greselile pe care le facem zi de zi

Postat la 06:40:27 de ioana in:

silueta perfectaSe intampla uneori ca, in ciuda faptului ca nu mancam exagerat de multe grasimi sau dulciuri, sa nu reusim sa slabim, ba chiar sa ne ingrasam fara motiv… aparent. Acest lucru se poate datora nu neaparat dietei noastre, cat anumitor obiceiuri care ne ingreuneaza drumul catre silueta perfecta si la care ar trebui sa renuntam, incetul cu incetul. Iata-le pe cele mai importate, conform Doctoroz.com:

Silueta perfecta – 5 piedici comune

1. Cumparam produse “Low Fat”

Un continut mai mic de grasimi nu insemna un continut mai mic de calorii, iar multe dintre produsele care au eticheta “Low Fat” sunt bogate in coloranti, substante de ingrosare, zahar sau faina pentru a compensa in ceea ce priveste gustul. Astfel, consumand aceste produse vom experimenta variatii ale nivelului de zahar din sange si vom simti din nou senzatia de foame la scurt timp dupa ce am mancat. Atentie, asadar, daca va doriti produse cu un continut scazut de grasimi care sa va ajute sa obtineti silueta perfecta, alegeti-le doar pe cele putin procesate, cum ar fi lactatele.

2. Folosim indulcitori artificiali

Unul dintre efectele negative ale indulcitorilor artificiali asupra siluetei este acela ca “pacalesc” organismul. Cu alte cuvinte, orice am manca, corpul nostru se asteapta sa primeasca si calorii, iar atunci cand acest lucru nu se intampla, experimentam o pofta de mancare mai mare si o senzatie de satietate mai mica. Mai bine o jumatate de lingurita de zahar decat o zaharina de 7000 de ori mai dulce!

3. Mancam in timp ce facem altceva

Fie ca urmarim emisiunea preferata, citim ziarul sau lucram la calculator in timp ce mancam, toate aceste obiceiuri ne distrag atentia de la farfurie si ne determina sa mancam mai mult decat avem nevoie. Incercati sa dedicati macar 20 de minute mesei si sa mestecati bine fiecare dumicat pentru a va potoli foamea mai repede.

4. Mancam direct din pachet

Nu putem avea acea silueta perfecta daca nu masuram atent portiile de mancare consumate, iar atunci cand obisnuim sa mancam direct din ambalaj… este mai greu. Asadar, uitati de pungile mari de covrigei sau de cutiile de inghetata si incercati sa folositi mereu o farfurioara; chiar si faptul ca astfel realizam cat mancam ne poate ajuta sa ne saturam mai repede.

5. Luam masa in grupuri mari

Este placut sa iesim la masa cu prietenii, insa atunci cand ajungem sa facem acest lucru zilnic, putem sa renuntam sa mai visam la silueta perfecta pentru ca nu ne mai dam seama de cantitatile de alimente consumate. Se pare ca atunci cand luam masa cu o persoana consumam cu aproximativ 35% mai multa mancare decat am consuma in mod normal, iar atunci cand mancam cu alte 4 persoane… chiar si cu 75% mai mult! Asadar, atunci cand iesiti la masa cu colegii sau pietenii, incearcati sa mancati incet si sa nu va lasati influentat de ce se afla in farfuriile celorlalti.

Silueta perfecta, dincolo de regimul alimentar

Iata, asadar, cate greseli facem zilnic fara a ne da seama de efectul lor direct asupra siluetei noastre; renuntati treptat la aceste obiceiuri daunatoare si veti observa diferenta pe cantar in scurt timp. Bafta! :)

Sursa: doarnatural.ro

Nu uitati sa dati LIKE pe pagina de Facebook a Valea Mare pentru a fi la curent cu ultimele noutati, promotii, concursuri, retete si sfaturi direct din natura. Multumim! :)


Da de stire pe: | Altele | Email: | Utile:

Articole similare despre: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>