29Sep

Suc de mere alaturi de alte fructe si legume pentru memoria ta

Postat la 04:00:02 de ioana in:

suc de mere pentru memorieIn ultimul timp am inceput sa ma confrunt, din ce in ce mai des, cu o problema: uit diverse lucruri. Din fericire momentan uit lucruri marunte, dar am inceput sa ma documentez sa vad cum imi pot imbunatati memoria pe cale naturala, astfel incat sa nu ajung sa uit si lucruri importante. Asa ca, chiar daca inca nu s-a inventat un medicament minune pentru tineretea vesnica a mintii, exista cateva alimente pentru memorie care ne pot ajuta sa o pastram activa pana la adanci batraneti si pe care ar trebui sa le includem in dieta noastra cat se poate de des. Stiam ca este recomandat consumul de suc de mere pentru a intarzia declinul cognitiv relationat cu inaintarea in varsta si care, in unele cazuri, insoteste boala Alzheimer, dar am aflat ca mai avem si alte alimente de adaugat pe lista :).

Cele mai importante fructe si legume pentru memoria noastra :)

Afinele contin cea mai mare cantitate de antioxidanti dintre toate fructele. Antocianina din afine lupta impotriva radicalilor liberi si imbunatateste conexiunile dintre neuroni, deci si capacitatea de memorare, inlaturand simptomele de depresie; consumul de afine ne ajuta sa ne pastram inima sanatoasa, pielea frumoasa si este indicat in curele de slabire si in lupta impotriva obezitatii, un pahar de afine continand in jur de 80 de calorii.

Merele, datorita continutului ridicat de quercitina, un antioxidant eficient in lupta impotriva bolii Alzheimer, reprezinta un aliment esential, in special pentru copii in vederea dezvoltarii capacitatilor cognitive, cat si pentru persoanele in varsta. Consumul de mere si suc de mere ajuta creierul uman sa produca o cantitate mai mare de acetilcotina, neurotransmitator esential in imbunatatirea si pastrarea memoriei, iar in ceea ce priveste cantitatea de antioxidanti, merele ocupa un loc important pe podiumul fructelor necesare pentru frumusete si sanatate.

Spanacul, bogat in acid folic, vitaminele B6 si B12, ne protejeaza impotriva bolii Alzheimer si contribuie la producerea de celule rosii, responsabile de eliberarea de oxigen. De asemenea, datorita cantitatii de antioxidanti, vitamina C, vitamina E, betacaroten si acizi grasi omega-3, spanacul lupta impotriva radicalilor liberi si este foarte benefic pentru dezvoltarea functiei cognitive.

Ceapa rosie imbunatateste circulatia in intreg organismul, relaxeaza muschii si diminueaza nivelul de colesterol, imbunatatind si sanatatea tractului urinar. Ceapa rosie este unul dintre principalele alimente pentru memorie, datorita continutului sau de fisetina, flavonoid care ajuta in supravietuirea celulelor cerebrale si intareste memoria.

Somonul, datorita continutului mare de acizi-grasi omega-3, esentiali pentru functionarea si dezvoltarea creierului, nu ar trebui sa fie o raritate in alimentatia noastra, in special in perioadele solicitante din punct de vedere intelectual.

Strugurii, sucul de struguri sau mustul scad drastic riscurile instalarii bolii Alzheimer; strugurii sunt foarte buni si pentru inima, plamani sau sistemul digestiv, stimuleaza metabolismul si ne ofera foarta multa energie.

Vinetele cu un continut de 90% apa, dar si cu o cantitate mare de postasiu, magneziu, calciu si vitaminele A si C, cresc rezistenta la stres, ne ajuta sa luptam impotriva insomniilor si a imbatranirii precoce, iar valoarea calorica este una foarte mica, fiind recomandate in curele de slabire datorita senzatiei de satietate pe care o produc si a efectului de detoxifiere a organismului.

Acestea sunt doar cateva alimente pentru memorie, lista continuand cu multe altele, printre care cirese, capsuni si seminte de floarea soarelui. Si toate au un gust excelent!

Asadar, va uram pofta buna la sanatate!

Nu uitati sa dati LIKE si pe pagina de Facebook a Valea Mare pentru a fi la curent cu noutati, retete si sfaturi direct din natura. Multumim!

Asteptam parerile voastre!

Articol preluat de pe doarnatural.ro


Da de stire pe: | Altele | Email: | Utile:

Articole similare despre: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

One Response to Suc de mere alaturi de alte fructe si legume pentru memoria ta

  1. Pingback: creste nivelul testosteronului - imbunatateste circulatia - dusurile fierbinti reci - dus rece fierbinte

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>