16Sep

Suc natural de mere Valea Mare intr-un savuros interviu direct din natura la Deco si Eco

Postat la 05:07:28 de Valea Mare in:

Liviu ManolescuNascut in 1955 intr-o familie musceleana de invatatori din Valea Mare – Pravat, sef de promotie al Facultatii de Cibernetica si avand in spate o cariera de succes in antreprenoriate din domeniul IT, Liviu Manolescu a surprins pe multi in momentul in care a hotarat impreuna cu sotia sa Ioana ca este momentul sa se reintoarca spre natura, punand bazele unei afaceri de familie cat se poate de fascinanta si de sustenabila. Asa a luat nastere Valea Mare, un brand cu adevarat local pornit de la o veche traditie de familie, un brand care a reusit intr-un timp record sa-si faca loc in inima consumatorilor prin sinceritatea si calitatea fantastica a sucurilor naturale pe care le produce.

1. De ce Valea Mare, direct din natura?

Povestea Valea Mare putem spune ca a inceput inca de acum multi ani, pe cand eram copil si bunicul ma punea sa il ajut sa stoarca mere la vechiul nostru teasc de lemn, din care scotea cea mai savuroasa si mai parfumata bautura de care am avut parte in intreaga mea copilarie. Da, este vorba de suc natural de mere, si este suficient doar sa torn putin din sucul nostru Valea Mare in pahar ca sa simt din nou aroma si fiorii copilariei mele. E ca si cum te-ai trezi brusc in mijlocul unei livezi de meri plina ochi de mere rumene si apetisante, e… ¨direct din natura¨!

In plus, inca de la stadiul de idee, ne-am propus ca sucurile pe care le vom face la Valea Mare sa fie la fel ca si cele pe care mi le facea bunicul: cu adevarat naturale, obtinute doar din fruct si fara nici un fel de adaosuri. Am gasit solutia perfecta in metoda de presare directa si in sistemul de ambalare Bag-in-Box si ne putem mandri ca am reusit cu varf si indesat ceea ce ne-am propus, iar clientii nostri stau marturie. Practic sucul nostru de mere este facut storcand direct merele si numai si numai din mere, fara a adauga apa, zahar, arome, conservanti sau alte prostii. La fel si sucurile noastre de capsuni, cirese si piersici… toate sunt sucuri ¨direct din natura¨! Si astfel a luat nastere si sloganul Valea Mare, un slogan si un brand care reprezinta exact ceea ce suntem si ceea ce facem aici, la Valea Mare, in micuta noastra afacere de familie.

2. Cat de adevarati sunt consumatorii de produse eco in Romania?

In primul rand cred ca sunt foarte putini cei care inteleg cu adevarat ce inseamna produse eco, activitati eco sau in general un mod de viata eco. Asta desi intre timp a devenit foarte la moda in societatea noastra sa pozezi in amator si consumator de produse bio, eco, organice, ecologice, naturale, etc. E greu de dat un raspuns acestei intrebari, tocmai pentru ca specificul societati romanesti este acela de a-si sustine afinitatile mai degraba la un nivel declarativ decat la unul faptic. Insa cu siguranta exista si in Romania o comunitate din ce in ce mai importanta de consumatori adevarati de produse eco, chiar daca ei trebuie sa depuna eforturi considerabile pentru a beneficia de astfel de produse. Am suficiente exemple de prieteni si de cunostinte cat se poate de eco-conscious si includ aici si membrii familiei mele.

3. Cine e targetul vostru?

Suc de mere Valea MareCa sa raspund pe scurt, absolut toti cei carora le pasa de ceea ce beau, adica toti cei care au sau isi doresc un stil de viata sanatos sustinut prin consumul de alimente sanatoase, naturale, bucurandu-se in acelasi timp de savoarea autentica si de gustul fabulos al fructelor. Bineinteles, copiii sunt probabil fanii nostri numarul 1, pentru ca sunt absolut innebuniti dupa sucurile Valea Mare, insa este entuziasmant faptul ca majoritatea consumatorilor produselor noastre sunt tineri sau familii tinere. In plus, avem  chiar si un numar deloc de neglijat de clienti trecuti binisor de 60 de ani, care sunt la fel de incantati de un pahar savuros de suc natural de mere Valea Mare, cu atat mai mult cu cat pretuiesc si mai mult beneficiile oferite de produsele naturale. Daca trebuie insa sa fim foarte specifici, core-target-ul Valea Mare este reprezentat de tineri intre 25 si 34 de ani, in marea lor majoritate femei, fiind o audienta foarte atenta la alimentatie si la a duce un stil de viata sanatos.

4. Ce parere aveti despre piata eco de la noi?

Asa cum explicam mai devreme, piata de produse eco din Romania nu este nici pe departe una bine inchegata si sunt suficiente studii care pot confirma acest lucru. Si asta pe de o parte datorita lipsei unei varietati suficiente de astfel de produse si a lipsei de puncte de desfacere a lor, iar pe de alta parte datorita specificului inconsistent al consumatorilor declarati de produse eco. Repet, este clar ca avem o comunitate eco din ce in ce mai importanta, insa nu cred ca in acest moment ea poate sustine o dezvoltare tumultuoasa a acestei piete in Romania. Cu toate acestea, este evident ca apar din ce in ce mai multe locatii in care se comercializeaza si se promoveaza produse eco, unele dintre ele inregistrand un real succes si nascand un interes surprinzator de ridicat, iar Bacania Veche este clar unul dintre cele mai bune exemple. Si uite asa, usor-usor, din ce in ce mai multi oameni sunt atrasi de alimente de calitate, sustenabile, autentice, in detrimentul produselor super-procesate si pline de aditivi care practic ti se baga pe gat oriunde te-ai intoarce. Mai greu cu adoptarea cu adevarat a unor practici sustenabile, eco, in activitatea zilnica, insa imi place sa cred ca se fac pasi si in aceasta directie si se lasa la o parte comoditatea si nepasarea.

5. Sunteti implicati in actiuni de voluntariat?

Desi suntem foarte atrasi de astfel de evenimente, trebuie sa recunosc ca avand 100% o afacere de familie ne este extrem de dificil sa avem parte de cat de putin timp liber. Fiecare dintre noi munceste pe branci si atunci cand reusim sa gasim un strop de timp liber, il oferim cu maxima prioritate familiei noastre si prietenilor apropiati. Cu toate acestea, avem o colaborare stransa cu Asociatia Emovere si incercam sa ii sprijinim cu tot ce putem in fiecare initiativa a lor de a sustine dezvoltarea sanatoasa a copilului si a familiei si in general in promovarea alimentatiei sanatoase in randul copiilor si parintilor. La fel cum sprijinim si vom sprijini si evenimentele Deco si Eco. :) Cu siguranta ne vom implica pe atat cat putem si in alte actiuni de voluntariat, pentru ca acest lucru face parte din mentalitatea si valorile Valea Mare .

6. Ce va inspira proiectul on-line decosieco?

Deco si Eco se pliaza perfect pe aceasta miscare de promovare a produselor eco in Romania de care vorbeam mai sus si cu siguranta avem nevoie de cat mai multe astfel de proiecte care sa trateze real subiectul si care sa fie bine articulate. In plus, apreciez foarte mult faptul ca ati pus alaturi de ecologie si partea de design si decoratiuni, deoarece ea vine sa suplineasca aceasta lipsa de implicare si constientizare eco in stilul de viata de zi cu zi al romanilor si in obiectele cu care acestia se inconjoara. Iar maniera voastra prieteneasca si creativa de comunicare, alaturi de promovarea a ceea ce este frumos prin oferirea de subiecte cat se poate de interesante face din experienta Deco si Eco una foarte placuta si reconfortanta. Va urez mult succes si sa o tineti tot asa!

7. Ce asteptari aveti de la piata de segment?

Suc de mere Valea MareDaca va referiti la piata de sucuri naturale, Romania se integreaza in trendul tarilor est-europene, acolo unde se inregistreaza una dintre cele mai ridicate cresteri in consumul de bauturi naturale, sanatoase. Sigur, ne aflam inca la un nivel foarte scazut si este loc din plin pentru crestere, insa semnele sunt optimiste. Ma astept ca din ce in ce mai multor romani sa le pese de ceea ce beau si astfel sa stimuleze in mod direct aparitia a noi magazine si locatii specializate pe comercializarea de produse naturale. In plus, sunt curios sa fiu martor al momentului in care marile retele comerciale se vor alinia tendintelor din vest si vor introduce sau vor aloca spatii rezonabile pentru produse naturale si implicit pentru sucuri naturale. Tendinte izvorate evident din considerente legate de evolutia cererii si nu de o constientizare brusca a implicarii sociale.

De asemenea, cred ca ar fi oportuna o implicare sporita din partea guvernului pentru a sustine campanii sociale de promovare a alimentatiei sanatoase prin consumul de produse naturale, precum si proiecte concrete pentru a asigura o alimentatie corecta in gradinite, scoli si alte centre de invatamant, in special prin obligarea comerciantilor care activeaza in apropierea acestor locatii sa comercializeze cu precadere produse naturale si in nici un caz alimente nocive asupra sanatatii, precum cele super-procesate. Astfel de masuri ar impulsiona in mod evident consumul de produse naturale si ar veni si in sprijinul producatorilor autohtoni de profil, care ar putea beneficia de o piata locala de desfacere mai larga, fara a fi nevoiti sa se orienteze cu precadere catre piete externe, asa cum se intampla acum.

Ar mai fi multe de adaugat aici, de exemplu  privind implementarea unei retele de piete de weekend coordonate de catre autoritatile locale si destinate in exclusivitate producatorilor locali sau de introducerea de stimulente pentru producatorii romani de produse naturale, stimulente de care ar beneficia mai devreme sau mai tarziu chiar si sistemul sanitar, insa lasam aceste subiecte pentru o discutie viitoare.

8. Care sunt obiectivele Valea Mare?

Valea MareIn primul rand, Valea Mare a devenit cunoscuta intr-un timp foarte scurt pentru calitatea exceptionala a  acestui suc natural de mere pe care il ofera si in egala masura pentru calitatea celorlalte sucuri naturale, pe care le producem. Gustul nu minte si consumatorii stiu asta cel mai bine. Iar fanii nostri pot sta cat se poate de linistiti, pentru ca principalul nostru obiectiv la Valea Mare ramane acela de a continua sa le oferim cele mai bune sucuri naturale, delicioase,  sanatoase si bineinteles facute curat, fara nici un alt adaos decat fructe.

Este firesc pentru un brand optimist asa cum este Valea Mare sa ne dorim o crestere a capacitatii de productie, insa nu facem o obsesie din asta si suntem extrem de atenti sa luam toate masurile necesare pentru a realiza acest lucru fara a face nici un compromis privind calitatea produselor noastre. De asemenea, suntem datori clientilor nostri din toata tara sa imbunatatim disponibilitatea produselor noastre in toate zonele din Romania. Nu ne deranjeaza statutul de afacere mica, de familie, ci incercam sa compensam prin entuziasm, munca, seriozitate si creativitate. Va pot spune ca deja va pregatim noi surprize savuroase direct din natura, in special in gama de Sucuri de sezon Valea Mare, dar nu numai!

9. Cum ar arata o zi din viata voastra daca ati fi designeri de interior?

Ha-ha, e o intrebare interesanta! Hm, probabil ca nu ar fi extrem de diferita fata de ceea ce facem acum intr-o zi obisnuita la Valea Mare. Si spun asta pentru ca este clar ca sursele noastra de inspiratie ar veni tot direct din natura si pentru ca ne-am pastra aceleasi principii ca si in prezent in orice alta activitate. Cu siguranta am cauta sa oferim solutii de design cat mai sustenabile, cat mai bine integrate in natura si cat mai pline de viata, care sa induca o stare de bine si de vitalitate. Si mai ales, de fiecare data cand am ramane in pana de idei, am bea un pahar de suc natural de mere Valea Mare!

Nu uitati sa dati LIKE si pe pagina de Facebook a Valea Mare pentru a fi la curent cu noutati, retete si sfaturi direct din natura. Multumim!

Asteptam parerile voastre!

Articol preluat de pe decosieco.ro.


Da de stire pe: | Altele | Email: | Utile:

Articole similare despre: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

One Response to Suc natural de mere Valea Mare intr-un savuros interviu direct din natura la Deco si Eco

  1. Pingback: Suc de mere Valea Mare pentru cititorii fideli Deco si EcoValea Mare | Direct din natura: savoare autentica pentru stilul tau de viata

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>