29Aug

Suc natural si drumetii direct din natura. Daria a venit la Valea Mare!

Postat la 05:42:23 de ioana in:

Suc natural si drumetii alaturi de Daria la Valea MareAsa cum va spuneam acum cateva zile, weekendul acesta am avut oaspeti de seama la Valea Mare. Am avut placerea sa o primim pe micuta Daria, castigatoarea marelui premiu al crosului ¨Campionii Sanatatii¨ organizat de Asociatia Emovere in 12 mai, insotita de sora ei Antonia si de parintii lor. Si cum noi suntem atat de mandri de Valea Mare, locul din care pleaca saptamanal catre voi cel mai bun suc natural de mere, am incercat sa le aratam premiantilor nostri cat mai mult din taramul nostru direct din natura. :)

Asa ca, dupa ce s-au cazat si au avut parte de un pranz bogat la pensiunea Belvedere (din care nu puteau lipsi cateva pahare cu suc natural de mere Valea Mare :)), am hotarat sa facem o prima drumetie si sa vizitam livezile care ne asigura toamna de toamna savuroasle mere din care obtinem cel mai bun-bun-bun suc de mere. La capatul fermei ne-am oprit si am admirat Conacul Alimanisteanu, sau mai exact ramasitele inca impresionante ale acestei bijuterii arhitecturale. Am continuat apoi drumul pitoresc printre livezi de meri si pruni, admirand de la inaltime fermecatoarele panorame ale muscelelor din zona, bucurandu-ne de valurirea lor verde, de imaginea indepartata a muntilor si de gradinile ademenitoare cu miros puternic de fan.

Asa am ajuns in Matau, de unde am coborat in Campulung si am vizitat Manastirea Negru Voda si biserica catolica Sfantul Iacob. Ne-am intors apoi in Valea Mare si ne-am continuat drumul catre schitul rupestru Namaiesti, o manastire inedita pentru ca este sapata in stanca. Cu aceasta vizita am incheiat ziua de sambata si Daria s-a retras la pensiune pentru a se odihni si a se pregati de… pestera. :)

Suc natural de mere pentru un plus de energie

La dorinta Dariei si Antoniei, duminica, dupa ce s-au energizat bine cu un pahar cu suc natural de mere, am hotarat sa mergem in Parcul National Piatra Craiului pentru a vizita Pestera Dambovicioara. Ne-am plimbat, am admirat frumusetile naturale sapate de apa in peretii pesterii si peisajul impresionant al Cheilor Dambovicioarei. Fetele s-au bucurat in special de apa rece a Dambovicioarei, in care si-au racorit cu voiosie piciorusele. Am revenit apoi in Valea Mare pentru a servi pranzul la pastravaria din Namaesti. Aici am avut parte de un pastrav absolut delicioooos: proaspat, crocant si servit cu un mujdei special (reteta cu o alta ocazie :)).

Dupa acest pranz ne-am despartit de castigatoarea noastra, aceasta primind si cateva provizii de suc natural de mere  Valea Mare pentru a se bucura de ele si acasa, impreuna cu familia. Speram ca a avut parte de un weekend frumos alaturi de noi, pentru ca noi cu siguranta ne-am simtit foarte bine, in special vazand cu cata pofta s-au bucurat micutele de libertatea data de drumetiile in mijlocul naturii. :)

Nu uitati sa dati LIKE pe pagina de Facebook a Valea Mare pentru a fi la curent cu ultimele noutati, promotii, concursuri, retete si sfaturi direct din natura. Multumim!   :)