27Sep

Sucuri naturale in dieta noastra pentru un strop de sanatate si vitalitate

Postat la 04:00:46 de ioana in:

sucuri naturaleO modalitate foarte buna de a incepe ziua si de a ne imbunatati sanatatea este sa consumam la micul dejun sucuri naturale. Sucurile naturale de de fructe sunt bune la gust, nutritive si pot fi benefice pentru sanatatea ta, deoarece acestea sunt bogate in vitamine, minerale si fitonutrienti.

Top 5 cele mai sanatoase sucuri naturale

La nivel global cele mai sanatoase sucuri naturale sunt considerate sucurile de: rodie, afine, acai, noni si ultimul, dar nu cel din urma suc de cirese. :)

Daca sunteti in cautarea unui stimulent pentru sistemul imunitar, a unui ajutor pentru reducerea tensiunii arteriale si reducerea nivelului colesterolului, este recomandat sa consumati si sucuri naturale de sfecla, morcov, telina, coacaze, spanac, struguri, pepene verde, fie mixuri, fie simple si sa incercati sa adaugati usturoi si ghimbir. Nu suna foarte gustos, dar este sigur sanatos! :)

Alte sucuri naturale pentru a stimula sistemul imunitar:

  • Kiwi
  • Castravete
  • Iarba de grau
  • Portocale
  • Lamai
  • Mere
  • Patrunjel

Puteti combina oricare dintre sucurile de mai sus cu lapte de orez, iaurt, banane, nuci si afine pentru a va crea propriul smoothie de  stimulare a sistemului imunitar. Daca adaugati o lingura de suc ​​de lamaie va aduce un plus.

Daca aveti tensiune arteriala crescuta, sunt recomandate urmatoarele cocktailuri:

  • morcov, patrunjel si suc de telina
  • suc de lamaie si zer
  •  struguri si suc de morcov

Pentru reducerea nivelului colesterolului, sunt recomandate doua cocktailuri:

  • Suc de sfecla de zahar, mure, patrunjel si suc de ananas
  • Suc de morcov, suc de mere si ghimbir

Daca doriti sa creati propriul cocktail, mai jos gasiti o lista cu alte sucuri naturale ce va pot oferi un strop de vitalitate si va aduc o serie de beneficii sanatatii:

  • Suc de legume cu frunze verzi (gulii, spanac, etc.), fiind surse excelente de vitamina B
  • Suc de morcov, suc de mere, ghimbir, portocale si suc de capsuni, cunoscute pentru scaderea colesterolului rau
  • Pentru o doza naturala de zinc bea suc de ghimbir, patrunjel (chiar daca are un gust amar), usturoi sau suc de morcov
  • Daca doriti sa cresteti nivelul de potasiu, beti suc de patrunjel, usturoi, spanac, pepene galben si suc de banane
  • Pentru mai multe bioflavonoide sunt recomandate sucuri naturale de struguri, patrunjel, lamaie
  • Pentru mai multa vitamina C sunt indicate sucurile din varza, ardei verde sau suc de patrunjel
  • Cele mai bune sucuri naturale ce contin vitamina E sunt sucurile de morcov, spanac si sparanghel

Atentie insa! Sucurile naturale sunt bogate in calorii si ar trebui sa fie consumate cu moderatie. Consumul de sucuri naturale ar trebui sa fie o parte a unei diete sanatoase, asa ca ar trebui evitate sucurile cu adaos de zahar. Cititi cu atentie etichetele si asigurati-va ca alegeti sucuri naturale, cu ingrediente 100% naturale, care nu au fost facute din concentrat.

Alte sfaturi :)

  • Cu cat este mai tulbure sucul, cu atat va fi mai hranitor
  • Alegeti sa cumparati suc pasteurizat, deoarece acesta poate reduce in mod semnificativ continutul de bacterii
  • Daca alegeti sa beti sucuri naturale, evitati consumul celor obtinute din concentrat, deoarece acestea nu contin necesarul de fitonutrienti, vitamine si minerale
  • Pentru a obtine cat mai multe beneficii din consumul de sucuri naturale incercati sa combinati cat mai multe varietati

Nu uitati sa dati LIKE si pe pagina de Facebook a Valea Mare pentru a fi la curent cu noutati, retete si sfaturi direct din natura. Multumim!

Sursa: melslife.com


Da de stire pe: | Altele | Email: | Utile:

Articole similare despre: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>