10Jan

Sucuri naturale pentru un organism mai sanatos si un plus de energie

Postat la 04:00:51 de ioana in:

sucuri naturaleMereu oamenii au fost preocupati sa gaseasca  o cura „magica”, care i-ar putea ajuta sa se vindece de toate bolile fizice, care sa contina „o fantana de tinerete” pentru mentinerea energiei, pentru o minte clara, pentru pierderea kilogramelor in plus si pentru intarzierea efectelor imbatranirii. Ei bine, nu exista nimic magic, trebuie doar sa ne uitam la ce are natura sa ne ofere! Astazi, nutritionistii recomanda sucuri naturale de fructe si legume pentru a scapa organismul de toxine, pentru a imbunatati digestia, pentru prevenirea cancerului si stimularea regenerarii celulelor.

Sucuri naturale savuros de sanatoase

M-am documentat si am ales sase sucuri naturale de legume, care ajuta la  protejarea, vindecarea si intinerirea corpului. Am de gand sa le incerc anul acesta pe toate, chiar daca unele dintre ele nu sunt atat de usor de savurat. :)

Suc de telina

Contine: vitamina A, vitamina B1, vitamina B2, vitamina B6, vitamina C, potasiu, acid folic, calciu, magneziu, fier, fosfor, sodiu si aminoacizi. Cine ar fi crezut ca sucul de telina poate contine atat de multe vitamine si minerale vitale? Sucul de telina este un diuretic natural si este eficace in:

  • Oboseala creierului cauzata de stres
  • Scaderea tensiunii arteriale
  • Refacerea sistemului nervos
  • Prevenirea formarii pietrelor la rinichi
  • Prevenirea bolilor precum cancerul pulmonar, reumatismul si guta

Doza recomandata: una sau doua lingurite de suc inainte de mese, sau o cana de suc in fiecare zi, pentru 15-20 de zile.

Suc de spanac

Contine: vitamina C, vitamina B1, vitamina B2, vitamina B6, vitamina E, vitamina K, vitamina A, acid folic, potasiu, calciu, fosfor, magneziu, fier, zinc, iod. Sucul de spanac este indicat pentru o sanatate mai buna a sistemului digestiv. In plus, in afara de vindecarea constipatiei, sucul de spanac este indicat pentru tratarea urmatoarelor afectiuni:

  • Anemie
  • Diabet zaharat
  • Imunitate scazuta
  • Eruptii cutanate
  • Probleme cognitive
  • Insomnie
  • Vedere slaba
  • Cancer de colon
  • Colita
  • Astenie
  • Depresie
  • Oboseala

Cred ca adevarata intrebare este ce boala nu vindeca sucul de spanacDoza recomandata: 500 ml suc de spanac pe zi.

Suc de sfecla rosie

Contine: vitamina A, vitamina C, vitamina B, vitamina PP, potasiu, fier. Indicat in special pentru hipertensiune. Aceasta leguminoasa de culoare violet este fenomenala pentru reducerea riscului de accident vascular cerebral si pentru boli de inima. Sfecla rosie contine antioxidanti puternici si este de ajutor in:

  • Scaderea tensiunii arteriale
  • Intarzierea debutului dementei
  • Cresterea fluxului de sange spre creier
  • Prevenirea cancerului

Doza recomndata: un pahar de suc de sfecla pe zi, repartizat in trei reprize.

Suc de morcovi

Contine: vitamina A (beta-caroten), vitamina C, vitamina B complex, calciu, magneziu, potasiu, sodiu, fosfor, fier, sulf. Stim ca sucul de morcovi este foarte bun pentru piele si anume pentru acnee, eczeme si pete provocate de uscarea pielii, precum si pentru vedere. Contine de asemenea vitamina B12 care ajuta la mentinerea sanatatii parului, pielii si unghiilor. Insa are si  alte proprietati uimitoare de vindecare printre care se numara:

  • Prevenirea deshidratarii
  • Protejarea sanatatii cardiovasculare
  • Protejarea rinichilor

Doza recomandata: un pahar de suc de morcovi pe zi.

Suc de cartofi

Contine: vitamina A, vitamina B1, vitamina B2, vitamina B6, vitamina C, vitamina E, vitamina K, niacina, acid folic, potasiu, fosfor, magneziu, calciu, fier, sodiu, zinc, cupruseleniuSucul de cartofi are proprietati alcaline si este util pentru buna functionare a sistemului digestiv. Cartofii sunt benefici pentru tratarea urmatoarelor afectiuni:

  • Arsuri la stomac
  • Ulcere
  • Gastrita
  • Colita
  • Constipatie
  • Diabet zaharat
  • Obezitate
  • Litiaza biliara

Doza recomandata: cate 1/2 pahar de 3-4 ori pe zi, timp de o luna in diabet sau ulcere gastroduodenale. In caz de litiaza biliara, obezitate sau constipatie se bea cate 1/2 pahar de 1-2 ori pe zi. Daca nu poate fi suportat simplu se poate amesteca cu miere, suc de morcovi, sau cu cateva picaturi de suc de lamaie sau de catina.

Suc de varza

Contine: vitamina A, vitamina B1, vitamina B2, vitamina B6, vitamina C, vitamina K, vitamina E, fosfor, fier, sulf, calciu, potasiu. Se foloseste pentru tratarea urmatoarelor afectiuni:

  • Ulcer gastric
  • Infectii fungice
  • Gastrita
  • Astm bronsic
  • Bronsita
  • Dureri de cap

Doza recomandata: jumatate de ceasca de suc de varza in fiecare zi.

Sursa: b12patch.com

Voi ce sucuri naturale preferati? Cu ce va place sa le combinati? :)

Nu uitati sa dati LIKE pe pagina de Facebook a Valea Mare pentru a fi la curent cu ultimele noutati, promotii, concursuri, retete si sfaturi direct din natura. Multumim!


Da de stire pe: | Altele | Email: | Utile:

Articole similare despre: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

6 Responses to Sucuri naturale pentru un organism mai sanatos si un plus de energie

  1. Mananc sanatos says:

    Abia ce-am dat pe gat un pahar de Suc de mere Valea Mare!!! Ce mod mai gustos de a continua o zi sanatoasa? Mersi!

  2. Valea Mare says:

    Ne bucuram mult sa auzim ca avem o familie de fani Valea Mare! :)

  3. Mona says:

    Daaa, imi plac mult sucurile Valea Mare, si le plac si micutilor mei. Trebuie sa il ascund pe al meu prin frigider ori DISPARE. Fav. nostru parca tot cel de mere este. Sucul asta are gustul perfect de mar…Nici nu ma gandesc sa iau alte sucuri naturale decat ale voastre.

  4. Valea Mare says:

    Super, multumim! :)

  5. matusica says:

    Mie mai degraba imi plac sucurile voastre decat astea de legume. Am terminat ieri o cutie de suc de mere luata sambata si azi ma duc sa mai iau inca 4. E cel mai bun suc.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>